pondělí 16. září 2019

Do vody - Paula Hawkins


Název: Do vody
Originál: Into the Water
Autor: Paula Hawkins
Žánr: Thriller
Počet stran: 414

Anotace z obalu knihy
Vyhýbejte se tichým vodám, nikdy nevíte, co se skrývá pod hladinou...

Na dně řeky se najde tělo svobodné matky - a zrovna na místě, kde bylo toho léta objevena mrtvola mladého děvčete. V historii malého městečka Beckford to sice nejsou první ženy, jejichž osud se na onom místě uzavřel, jsou to však právě ony dvě, jejichž smrt rozčeří nejen hladinu řeky, ale i poklidné životy místních obyvatel. A z temných vod začínají najednou na světlo dne vyplouvat dlouho zamlčovaná tajemství...

Děj se odehrává v tajuplném starém městečku Becford, které je známé svými hororovými historky o topení čarodějnic v dnes už nechvalně známé tůni Tonoucích. Paula nám příběh zprostředkovává z pohledů několika postav. Ukazuje nám názory a pohledy postupně všech účinkujících. Spoustu lidí kritizuje paní Hawkins kvůli množství postav, které ve svém díle použila, ale já musím říct, že to je to nejmenší co mi na téhle knize vadilo.

Nepamatuji si, kdy by mi trvalo tak dlouho, pořádně se začíst do knihy. Kniha začíná úryvkem z rukopisu Nel Abbottové - Tůň Tonoucích - je to zajímavé, je to napínavé, rozhodně vás to navnadí aby jste četli dál, ale první kapitoly na mě působily opačně. Trvalo mi strašlivě dlouho než jsem se prokousala do půlky knihy, kde mě to konečně začalo bavit. Na začátku jsou kapitoly příliš krátké, aby jsme se dostatečně seznámili s hrdiny, přeskakuje z jedné postavy na druhou. Musela jsem se nutit abych četla dál.

Přes slabší začátek poháněná zvědavostí jsem se dostala do poloviny knihy a tam už jsem byla vcucnutá do příběhu na sto procent.

Kapitoly jsou prokládány rukopisem Nel Abbottové, kterým, jak už jsem zmínila, kniha i začíná. Podle mého skromného názoru to byl perfektní nápad. Dodávalo mi to k tomu takový děsivý nádech, jako když ve filmu hraje v pozadí strašidelná hudba.

Rozuzlení zápletky bylo zmatené a jednoduše divné. Vyprávění v prvním osobě mi nesedlo a neustále opakování slova uniformovaní mě ke konci knihy dohánělo k šílenství.

Pokud hledáte oddechovou knížku, něco u čeho nemusíte dávat pozor, tak Do vody si nechte na někdy jindy. Aby jste si užili tento příběh musíte mít napjaté všechny smysly od začátku až do konce.

Mé hodnocení: 60%
Mé hodnocení na databázi knih a čbdb: ⭐⭐⭐


0 komentářů:

Okomentovat

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Instagram

Poslední recenze

Poslední recenze
Ema Labudová - Tapetář

Categories

Práve čtu

Práve čtu
J. P. Delaney - Ta přede mnnou

Popular Posts

Wishlist

Poslední nákupy

Poslední nákupy
Luxor 1+3 zdarma

Oblíbené stránky

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online, ebooky zdarma, eknihy ke stažení

Blogroll

About

Copyright © Můj knižní svět | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com