úterý 17. září 2019

Literární soutěž - Co Goethe nikdy nenapsal

Jako šuplíkový autor, jsem se začala porozhlížet po literárních soutěžích. Je to můj typ prokrastinace při psaní mé knihy. Pátrala jsem na internetu a našla hned několik soutěží. Přemýšlím, že napíšu rozsáhlejší článek na toto téma. 

Teď bych se ale ráda věnovala soutěži, které se účastním. Myslím (nevím to jistě), že jsem na tuto soutěž narazila přes Google vyhledávač. 
Soutěž najdete na webu https://ja-pisu.webnode.cz/
Můžete si vybrat mezi třemi kategoriemi: báseň, fejeton, povídka. Výhodou je, že jeden soutěžící se může zúčastnit hned ve dvou kategoriích. 

Já osobně jsem si vybrala fejeton se zadáním Proč nejsou v knihovně postele? Samotný název mi hned po přečtení vyloudil úsměv na tváři a i přesto že knihovny moc nenavštěvuji (protože když už mám knihu doma, odmítám ji vracet), jsem právě odeslala na uvedený e-mail svoje dílko a jsem zvědavá jak to pro mě dopadne.

Nad básní jsem nepřemýšlela vůbec, protože na tohle jsem opravdu marná, ale je tu ještě kategorie povídka, s názvem Vlasy pomáhají, a to už zní zajímavě.

Soutěžní texty se můžou posílat až do 31.10.2019 (a to beru jako znamení - to je totiž datum mého narození). 


Co vy? Zúčastňujete se literárních soutěží?

0 komentářů:

Okomentovat

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Instagram

Poslední recenze

Poslední recenze
Ema Labudová - Tapetář

Categories

Práve čtu

Práve čtu
J. P. Delaney - Ta přede mnnou

Popular Posts

Wishlist

Poslední nákupy

Poslední nákupy
Luxor 1+3 zdarma

Oblíbené stránky

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online, ebooky zdarma, eknihy ke stažení

Blogroll

About

Copyright © Můj knižní svět | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com