středa 18. září 2019

Óda na instagram

#book #bookstagram #czbookstagram #instagram #knihy #kniha #kniznitipy #kniznitip #vicecasunacteni #pravectu #precteno #knihomol #knihomolka #knihomolky #ukazcoctes 
#knihomolkasilvie

Ano, správně objevila jsem kouzlo instagramu. 
Sociální sítě šly spoustu let mimo mě. Kromě facebooku, ten jsem si dokázala založit.  Teprve teď jsem konečně pochopila princip a smysl instagramu. Trochu jsem si lámala hlavu nad #hashtagy, ale díky panu Googlovi, jsem to nakonec pochopila a nepřipadám si už jako úplný blbec. 
Sledujte #knihomolkasilvie :)

0 komentářů:

Okomentovat

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Instagram

Poslední recenze

Poslední recenze
Ema Labudová - Tapetář

Categories

Práve čtu

Práve čtu
J. P. Delaney - Ta přede mnnou

Popular Posts

Wishlist

Poslední nákupy

Poslední nákupy
Luxor 1+3 zdarma

Oblíbené stránky

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online, ebooky zdarma, eknihy ke stažení

Blogroll

About

Copyright © Můj knižní svět | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com