sobota 14. září 2019

Od koho, o čem a proč?

Zdravím Vás milí návštěvníci, kolemjdoucí a zbloudilci,

ráda bych se představila. Jmenuji se Silvie a táhne mi už téměř na třicet. Bude mi sice "teprve" 27 let, ale k té děsivé třicítce se to blíží. Nejsem moc sdílná, co se týká osobního života, takže tohle Vám bude muset stačit na zodpovězení otázky z nadpisu Od koho. Na druhou stranu jsem velmi sdílná co se týká knih a přesně o tomhle by měl tenhle blog být. Čtu ráda a čtu často. Naučila jsem se číst sama, v posledním ročníku ve školce, kde jsem musela být protože jsem musela jít do školy o rok později. Pamatuji si, že jsem dostala knížku o zvířátkách. Byla zelená a vždycky na jedné stránce byl obrázek a trochu textu pod obrázkem. Jelikož jsem se nudila, tak jsem prostě "jednoduše" začala číst. Nebylo to tak jednoduché a dokonalé, ale takhle si to pamatuju a od té doby čtu pořád. Samozřejmě byly pauzy, v pubertě, v období dospívání jsem měla jiné zájmy, ale knihy jsem na dobro neopustila nikdy a ony mě také ne. V mém okolí se žádný knihomol nevyskytuje, nebo zatím ještě o něm nevím a tak jsem se rozhodla svoje postřehy, dojmy, pocity a zážitky z knižního světa ventilovat zde. Možná budu mít štěstí a najdu někde mezi vámi stejného magora jako jsem já.

Ještě jsem zapomněla zmínit, že taky píšu, ale mé dílka zatím nejsou ve fázi publikovatelnosti. Možná jednou.. :)

0 komentářů:

Okomentovat

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Instagram

Poslední recenze

Poslední recenze
Ema Labudová - Tapetář

Categories

Práve čtu

Práve čtu
J. P. Delaney - Ta přede mnnou

Popular Posts

Wishlist

Poslední nákupy

Poslední nákupy
Luxor 1+3 zdarma

Oblíbené stránky

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online, ebooky zdarma, eknihy ke stažení

Blogroll

About

Copyright © Můj knižní svět | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com