úterý 1. října 2019

Manželé odvedle - Shari Lapena

Název: Manželé odvedle
Originál: The Couple Next Door
Autor: Shari Lapena
Žánr: Thriller
Počet stran: 272

Anotace
Vaši sousedé nechtějí, abyste vzali své šestiměsíční dítě k nim na večírek. Nic osobního, ale rušilo by pláčem. Váš manžel prohlásí, že to nevadí. Bydlíme přece hned vedle. Zapneme dětskou chůvičku a každou půl hodinu ho přijdeme zkontrolovat. Vaše dcerka spala, když jste ji viděli naposledy. Teď stoupáte po schodech do svého mrtvolně tichého domu a vaše nejhorší noční můry se naplnily. Je pryč. Nikdy předtím u vás nebyla policie. Teď prohlížejí celý váš dům a kdoví, co tam najdou...
Více o knize na cbdb.cz...

Jako první říjnovou knihu jsem si vybrala právě tuto. Od autorky na mě v knihovně čekali všechny její tři knihy už nějaký ten pátek, tak jsem se rozhodla do nich postupně pustit.

Shari Lapena neztrácí čas s nějakým seznamováním hrdinů, nebo s pomalým seznamováním okolí. Hned na prvních stránkách vás vtáhne do akce. Téměř okamžitě se dozvíte to, co je řečeno v anotaci. Anne a Marco jsou u sousedů na večírku a když se vrátí domů, jejich šestiměsíční dcerka je pryč. Je to batole, nemluvně, které se samo nemohlo dostat z postýlky, takže je jasné že ji někdo unesl.
Napůl šílení ihned zalarmují policii a začne vyšetřování.


 NIKDY NEVÍTE CO SE DĚJE NA OPAČNÉ STRANĚ ZDI.

Detektiv Rasbach, který se vyšetřování ujme jako první podezírá rodiče. Na povrch se dostanou informace, které na matku i otce ukazují ne zrovna v dobrém světle.
Anniny léky nalezeny v koupelně na ni prozradí víc než by chtěla. Detektiv odhalí její minulost. Marcova finanční situace zase detektivovi vnukne myšlenku, že taky nebude úplně bez viny.
Do příběhu zasahuje Annina matka Alice a otčím Richard, kteří také obviňují Marca, kterého od začátku jejich vztahu neskrytě nesnáší.

ČEHO VŠEHO JSTE SCHOPNI VY, KDYŽ VÁS PŘINUTÍ PŘEKROČIT VLASTNÍ HRANICE?

Jak to tedy je? Kdo může za zmizení holčičky? Anne, nebo Marco? Nebo oba dva? Jako obvykle jsem si viníka tipla hned na začátku knihy, a jako obvykle jsem se spletla.  Autorka příběh vypráví svižně, jednoduše. Postupně odhaluje pravdu a charaktery hlavních postav. Výborně popsala trápení hlavní hrdinky Anne. Matka, která ztratí své dítě se podle mě musí jednoznačně zbláznit strachy a chování a myšlenkové pochody Anne byly popsány tak, že jsem každičký okamžik prožívala s ní.
Celkem brzy se dozvíte kdo unesl malou Coru. Byla jsem překvapená, proč to autorka prozrazuje tak brzo, ale Shari Lapena prostě umí čtenáře zmást.

Knihu jsem přečetla během jednoho dne, naprosto neschopná se od ní odtrhnout. Vřele doporučuji, jestli jste ještě nečetli honem do toho!!

A ten konec, myslím tím úplně poslední stránku knihy, byl dokonalý!

Čtyři hvězdy dávám proto, že mi dost vadilo opakování informací, které rušilo vyprávění.

Mé hodnocení: 80%
Mé hodnocení na cbdb.cz a na databazeknih.cz: ⭐⭐⭐⭐

0 komentářů:

Okomentovat

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Instagram

Poslední recenze

Poslední recenze
Ema Labudová - Tapetář

Categories

Práve čtu

Práve čtu
J. P. Delaney - Ta přede mnnou

Popular Posts

Wishlist

Poslední nákupy

Poslední nákupy
Luxor 1+3 zdarma

Oblíbené stránky

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online, ebooky zdarma, eknihy ke stažení

Blogroll

About

Copyright © Můj knižní svět | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com