čtvrtek 3. října 2019

Někdo cizí v domě - Shari Lapena

Název: Někdo cizí v domě
Originál: A Stranger in the House
Autor: Shari Lapena
Žánr: Thriller
Počet stran: 272

Anotace
Karen a Tom Kruppovi jsou šťastní - vzali se teprve nedávno a vlastní nádherný dům na předměstí New Yorku. Jednoho dne přijede Tom domů a zjistí, že Karen zmizela - její auto je pryč a zdá se, že odjela ve spěchu. Nevzala si dokonce ani kabelku, telefon, doklady. Krátce nato se Tom od policie dozví, že jeho žena měla nehodu, utrpěla otřes mozku a nic z té události si nepamatuje. Po čase se Karen, odhodlaná vyléčit se a vzpomenout si, vrací z nemocnice domů. Ale zdá se, že se tam něco změnilo. Něco není v pořádku. Někdo tam byl. Někdo cizí. Jenže v tomhle domě je každý cizí. Každý má něco, co by podle něj mělo zůstat skryto. Něco kvůli čemu by raději vraždil, jen aby si to mohl nechat pro sebe... Více o knize na cbdb.cz

Jako druhou říjnovou knihu jsem si vybrala druhou knihu od Shari Lapeny - Někdo cizí v domě. Její první knihu jsem přečetla téměř na jeden nádech a tak jsem očekávala to samé od té druhé. Ale u této knihy jsem nebyla zdaleka tak nadšená.

Shari má skvělý vyprávěčský styl a umí čtenáře napínat a tak to bylo i tady. Samozřejmě hlavní hrdinové nejsou úplně normální šťastný pár, protože to by byl nuda. Tom a Karen mají svá tajemství a odhalit je pomůže zkušený detektiv Rasbach, který se objevil i v první autorčině knize.

Důležitou roli v příběhu hraje i jejich poněkud zvláštní sousedka Brigid.  Brigid je Karenina dobrá kamarádka, ale Tom ji nemá moc v lásce.  Proč mu tak vadí? A je opravdu tak dobrá kamarádka? Nenechte se zmást a čtěte pozorně.

Autorka, jak je to u ní zvykem, vás vtáhne hned na prvních stránkách do děje. To se mi na ní líbí, že začátky nemá zdlouhavé a kniha vás hned od začátku napíná. Charaktery postav popisuje plynule během děje, takže to nenarušuje vyprávění. Je mi trošku líto, že s některými postavami se seznámíme jen okrajově, což je podle mě škoda. Mě osobně velmi zajímal Bob, manžel sousedky Brigid. Pořád jsem čekala, že se do příběhu nějak zapojí, ale prozradím vám, že bohužel nezapojí.

Celkově je kniha dobrá, ale děj mě nijak moc nenadchl. Konec byl nečekaný, ale působil na mě nedokončeně. Vadilo mi, že se vše nevysvětlilo a neuzavřelo. Proto hodnotím knihu průměrně.

Mé hodnocení: 60%
Mé hodnocení na cbdb.czdatabazeknih.cz: ⭐⭐⭐

0 komentářů:

Okomentovat

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Instagram

Poslední recenze

Poslední recenze
Ema Labudová - Tapetář

Categories

Práve čtu

Práve čtu
J. P. Delaney - Ta přede mnnou

Popular Posts

Wishlist

Poslední nákupy

Poslední nákupy
Luxor 1+3 zdarma

Oblíbené stránky

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online, ebooky zdarma, eknihy ke stažení

Blogroll

About

Copyright © Můj knižní svět | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com