neděle 6. října 2019

Nevítaný host - Shari Lapena

Název: Nevítaný host
Originál: An Unwanted Guest
Autor: Shari Lapena
Žánr: Thriller
Počet stran: 256

Anotace
Do odlehlého venkovského hotelu přijíždí na odpočinkový zimní víkend první hosté: Gwen a její kamarádka Riley, pár Ian a Lauren, čerství snoubenci Matthew a Dana, manželé Beverly a Henry, proslulý obhájce David a staropanenská spisovatelka Candice. Poté co dorazí, však udeří sněhová bouře, která odstřihne hotel od elektřiny i veškerého kontaktu se světem. Hned první noc dojde k tragické nehodě: jeden z návštěvníků spadne ze schodů a zabije se. Byla to nehoda? A kdo by měl důvod zabíjet?
Atmosféra houstne, baterie mobilů, které se proměnily v pouhé svítilny, se pomalu vybíjejí a nedůvěra mezi hosty se mění v paranoiu - další smrt na sebe totiž nenechá dlouho čekat. A tentokrát už je to nepochybně vražda... Více o knize na cbdb.cz
Jsem nesmírně ráda, že jsem po dočtení Někdo cizí v domě na autorku nezanevřela, protože touhle její další knihou jsem si spravila chuť.
Autorka tento příběh zasadila do opuštěného hotelu v zasněžených horách a to samo o sobě ve mně budilo hrůzu. Přiznám se, jsem strašpytel.
Měla jsem obavy jak se Shari popere s nezvykle velkým počtem postav, protože v jejich dvou předešlých knihách bylo o postavy nouze, ale nezklamala. Postavy mě nadchly svou různorodostí, každá byla jiná, něčím zajímavá a hlavně tak trochu narušená.

Popisy prohledávání hotelu jsem četla večer před spaním a to byla atmosféra! Myslím, že dlouho do žádného hotelu nechci zavítat ani náhodou. Strach a hrůza jednotlivých postav byly popsány perfektně, bez problému jsem se do nich mohla vcítit a prožívat jejich strachy společně s nimi.

Do samotného konce jsem netušila kdo byl vrah a hlavně proč. Měla jsem úplně jinou teorii a tentokrát jsem doufala, že se konečně trefím. Marně. Takže konec byl pro mě nečekaný a rozhodně zajímavý. Zvláště pak vysvětlení samotného pachatele proč se to vlastně muselo všechno stát.

Mrzí mě, že kniha je tak krátká a že se příběh dál nerozvíjel. Nebylo tam řečeno jak se ostatní přeživší vyrovnali s takovým hrůzným zážitkem. Hlavně mě zajímalo jak to dopadne s Davidem a Gwen. Možná to je známka toho, že si potřebuji přečíst pro změnu nějakou romantiku. :)

Celkově mě kniha zaujala asi tak stejně jako Manželé odvedle, takže hodnotím stejně.

Mé hodnocení: 80%
Mé hodnocení na cbdb.czdatabazeknih.cz: ⭐⭐⭐⭐

Knihu bych doporučila někomu kdo hledá příběh, který je psaný jednoduchým stylem, ale přesto zaujme zajímavou zápletkou.

Ještě dodatek: Tak jsem si zvykla na detektiva Rasbacha z předchozích knih, že mi tady zoufale chyběl.

0 komentářů:

Okomentovat

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Instagram

Poslední recenze

Poslední recenze
Ema Labudová - Tapetář

Categories

Práve čtu

Práve čtu
J. P. Delaney - Ta přede mnnou

Popular Posts

Wishlist

Poslední nákupy

Poslední nákupy
Luxor 1+3 zdarma

Oblíbené stránky

CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online, ebooky zdarma, eknihy ke stažení

Blogroll

About

Copyright © Můj knižní svět | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com